Magyar Péter egy nap alatt csapta le Karácsony kezéről a budapesti diákok ügyét
A Fidesz hallgat, Vitézy Dávid épphogy lecsúszott, a Momentum pedig leragadt a könnygáz-témánál.
A Fidesz hallgat, Vitézy Dávid épphogy lecsúszott, a Momentum pedig leragadt a könnygáz-témánál.
Vitézy Dávid szerint az lehet a háttérben, hogy túl nagy nyilvánosságot kapott, hogy történelmi mélységbe zuhant a MÁV pontossága a nyáron.
A képviselő szerint a költöztetésre szánt pénzt a vidéki múzeumok fejlesztésére kéne inkább fordítani.
Sem a Tisza, sem a Fidesz fővárosi frakcióvezetője nem ment el a péntek délelőtti fővárosi frakcióközi egyeztetésre, vagyis Ordas Eszter és Szentkirályi Alexandra is távol maradt. Értesüléseink szerint a két frakció a fővárosi cégvezetők munkáltatói jogkörei miatt feszült be, amiket Karácsony Gergely továbbra is magánál tartana. A helyzetet nehezíti, hogy a cégvezetők egy részének mandátuma november közepén lejár.
A BKK eredeti, 2010-ben elfogadott, de később megcsonkított működési modelljét helyre kell állítani, hogy a központ újra teljes hatáskörrel feleljen az összes budapesti közút forgalmi rendjéért – véli Vitézy Dávid.
A fővárosi képviselő szerint a budapesti az egyik legkorábban záró metróüzem Európában.
Az LMP-ből távozó és ezzel a frakciót is robbantó Csárdi Antal kitart a Vitézy-Rogán-Ungár összejátszás mellett, bár ennek bizonyítékát megsemmisítette. Annyit tudunk, hogy ez egy fotó, de nem a trióról. A három szereplő terel, a Fidesz-LMP együttműködést először felvető Karácsony és a Vitézyt dicsérő Tisza hallgat.
„Tán ürgebőrbe bújt békaemberek vitték el a másik három kocsit?” – kérdezi Vitézy Dávid.
Állítása szerint a képet egy pendrive-on kapta, de a forrásvédelem miatt már megszabadult tőle.
Pócs János mentelmi jogáról is szavaztak, ő megtarthatja.
Csárdi Antal erre hivatkozva jelentette be, hogy kilép az LMP-ből, amelynek így a parlamenti frakciója is megszűnik.
A fővárosi politikus sok sikert kívánt Csárdinak és Hadházy Ákosnak is a Duna Párthoz.
A független képviselő szerint Vitézy választási csalás részese volt.
A Fidesz frakcióvezetője humorizál.
A miniszter elmondása szerint a kormány „társfővárosként” tekint Debrecenre.
Egy ilyen volumenű járműbeszerzés legalább 3-4 éves folyamat, és a hozzá szükséges infrastruktúrafejlesztés is sok milliárdos tétel.
Hársfatea volt, Lázár János és a MÁV vezére nem. Nemcsak ők, a fideszes tagok sem mentek el a főváros Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottság rendkívüli ülésére. Vitézy Dávid nyílt frontot vállal a kormánnyal, ebben pedig úgy fest, partnere a Tisza és a Párbeszéd, valamint a BKK és a BKV, sőt, még a civilek is.
A HÉV-járművásárlással és a járatritkítással kapcsolatos kommunikációban is ellentmondást talált Vitézy Dávid.